Du har ingen varer i din indkøbskurv.

Sahva som arbejdsplads

Som ansat i Sahva, Danmarks største leverandør af kropsbårne hjælpemidler, bliver du en del af et fællesskab, hvor medarbejdernes stærke kompetencer og faglige viden er lige så forskellige, som alle de faggrupper, de repræsenterer. Vi har både autoriserede bandagister, ortopædiske skomagere og -svende, fysio- og fodterapeuter, sygeplejersker samt en række medarbejdere i supportfunktioner, som støtter op omkring forretningen. I vores hverdag møder vi altid vores medarbejdere, kolleger, kunder og samarbejdspartnere i øjenhøjde og prøver at forstå den enkeltes situation og behov. Det er kernen i vores forretningsmodel. Sahva er et sted, som du ikke har lyst til at forlade. Vores gennemsnitlige medarbejderanciennitet er på 8 år.

Værdier

Hos Sahva er det vigtigt, at alle medarbejdere har samme grundholdning til at være en del af vores virksomhed. Det giver os en fælles forståelse samt bevidsthed om, hvordan vi skal agere i vores hverdag. Derfor har vi fire kerneværdier, som vi arbejder med udgangspunkt i. 

Sahvas fire kerneværdier: troværdighed, motivation, resultatorienterede og respektfuld


Medarbejdertrivsel

Hos Sahva har vi en inkluderende kultur, hvor udveksling af meninger og holdninger bliver værdsat. Vi er en ejerledet virksomhed med en flad organisationsstruktur, og der er ikke langt fra idé til handling.

Vi har fokus på medarbejdertrivsel, fordi vores arbejdsplads skal forblive attraktiv til gavn for både medarbejdere og Sahva. Vi er stolte af, at 83%* af Sahvas medarbejdere vil anbefale andre at søge job hos os. Vi arbejder aktivt med resultaterne af vores tilfredshedsundersøgelser og APV. Som medarbejder bliver du involveret, så du får indflydelse på vores fælles trivsel, og vores ledere har løbende dialog via 1:1 samtaler med alle ansatte. Lederne arbejder ud fra et veldefineret ledelsesgrundlag, som bygger på en troværdig, respektfuld, motiverende og resultatorienterende ledelsesadfærd, som sikrer, at vi udnytter dit potentiale.

* Sahvas medarbejdertilfredshedsundersøgelse 2018


Bliv vores nye kollega

Rekruttering er en gensidig proces. Det er vigtigt, at Sahva er den rette arbejdsgiver for dig, og ligeledes skal vi sikre, at du er den rette person til et job hos os. Nedenfor kan du se en generel beskrivelse af de forskellige trin i vores rekrutteringsforløb: 

  • Søg et job: Hos Sahva søger du job igennem vores rekrutteringssystem, Elvium, og før du kan sende os din ansøgning, skal du svare på få spørgsmål. Du er også velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning.  Det gør du her. 
  • Samtalen: Vi indkalder normalt de bedst kvalificerede kandidater til to samtaler med den nærmeste chef - og i de fleste tilfælde repræsentanter for afdelingen. Vi opfordrer dig til at stille spørgsmål under samtalen, så du har et solidt grundlag for at vurdere, om Sahva er den rigtige arbejdsplads for dig.
  • Brug af test: Vi benytter os som regel af en personlighedstest som et supplement til vores samtaler. Vi giver dig altid feedback på dine testresultater, som vi udelukkende benytter som et dialogværktøj. Testen foretages af vores HR-afdeling.
  • Referencer: Vi foretager referenceopkald på de kandidater, der er udvalgt til at gå videre i processen efter samtale Dette sker naturligvis kun med dit samtykke.
  • Efter samtale og test: På baggrund af vores samtaler, dialog omkring test samt referenceopkald vurderer vi ansøgerne. Herefter beslutter vi, hvilken kandidat, som vi vil tilbyde ansættelse, og alle involverede får direkte besked.

 

Mød en klinisk konsulent

En af vores dygtige faggrupper er vores kliniske konsulenter, som er specialiserede i kompressionsbehandling og brystproteser. Få et indblik i deres hverdag i videoen herunder:

 

Vil du vide mere?

Vil du vide mere?

Du er altid velkommen til at kontakte vores HR-Chef, Allis Struckmann Tel. 40424000 // shast@sahva.dk Kontakt her