Kontakt
Bestil tid til en behandling
Ring til os mandag-fredag kl. 8.00-17.00 på 7011 0711
Hvornår er det nemmest at komme igennem på telefonen?
Ringer du til os i tidsrummet 8.00-10.00 og igen fra 14.00-17.00 kommer du hurtigst igennem.
Vi ser frem til at modtage dit opkald.
Vores kundeservice består af 20 dygtige medarbejdere, der sidder klar ved telefonerne og chatten mandag til fredag. Selvom vi har over 800 opkald om dagen, tager vi os altid god tid til at besvare dit opkald. Alle vores kundeservicemedarbejdere er oplærte i at håndtere en bred vifte af kundehenvendelser inden for Sahvas forretningsområder, så du kan få den bedst mulige hjælp og viden, når du ringer til os.
Vores kundeservice håndterer typisk henvendelser om:
- Tidsbestilling
- Spørgsmål til din bevilling - læs også mere i folderen her
- Sahvas kundearrangementer
- Spørgsmål til dit produkt
Du er også velkommen til at skrive til os via formularen her på siden – du kan forvente et svar inden for 2 arbejdsdage. For hurtigere svar kan du bruge chat-funktionen - klik på cirklen i højre side af skærmen.
Er du blevet forhindret? Så glæd en anden med din tid!
Det kan jo ske, at du bliver nødt til at melde afbud til din konsultation hos os. Giv os gerne besked hurtigst muligt, så en anden kan få glæde af din tid. Du melder afbud ved at ringe på 7011 0711 – åbent alle hverdage mellem 8.00-17.00
Vi gælder os til at se dig snart igen.
Læs også om:
- Sahvas retningslinjer i forhold til Covid-19
- Sikker mail til Sahva- Vil du sende os en mail med personfølsomme informationer, skal du sende den som en sikker mail.
- Online konsultation
Sahva A/S
Nykær 68
2605 Brøndby
Mail: info@sahva.dk
CVR-nr.: 1511 1283