Hvad kan vi hjælpe dig med?
Du er altid velkommen til at kontakte os - uanset om du vil booke eller ændre en tid, sende en bevilling, har gode idéer, uddeling af ris & ros eller ønsker at stille et spørgsmål.
Ring til os man-fre kl. 8.00-17.00 på 7011 0711
Hvornår er det nemmest at komme igennem på telefonen?
Ringer du til os i tidsrummet 8.00-10.00 og igen fra 14.00-17.00 kommer du hurtigst igennem.
Vi ser frem til at modtage dit opkald.
Vores kundeservice består af 20 dygtige medarbejdere, der sidder klar ved telefonerne og chatten mandag til fredag. Selvom vi har over 800 opkald om dagen, tager vi os altid god tid til at besvare dit opkald. Alle vores kundeservicemedarbejdere er oplærte i at håndtere en bred vifte af kundehenvendelser inden for Sahvas forretningsområder, så du kan få den bedst mulige hjælp og viden, når du ringer til os.
Vores kundeservice håndterer typisk henvendelser om:
- Tidsbestilling
- Spørgsmål til din bevilling - læs også mere i folderen her
- Sahvas kundearrangementer
- Spørgsmål til dit produkt
Du er også velkommen til at sende os en besked på info@sahva.dk – du kan forvente et svar inden for 2 arbejdsdage.
For hurtigere svar kan du bruge chat-funktionen - klik på cirklen i højre side af skærmen.
Glæd en anden med din tid!
Det kan jo ske, at du bliver nødt til at melde afbud til din konsultation hos os. Giv os gerne besked hurtigst muligt - senest kl. 8.00 på dagen, så en anden kan få glæde af din tid. Du melder afbud ved at ringe på 7011 0711 – åbent alle hverdage mellem 8.00-17.00. Du kan også sende en mail til info@sahva.dk
Du kan også rette eller aflyse din tid online. NB. dette er kun muligt hvis du har booket en konsultation til indlæg eller kompressionsstrømper. Klik her
OBS. Melder du ikke afbud inden tidsfristen, kan du blive opkrævet et afbudsgebyr på kr. 250,-