Værdier

Hos Sahva er det vigtigt, at alle medarbejdere har samme grundholdning til at være en del af vores virksomhed. Det giver os en fælles forståelse samt bevidsthed om, hvordan vi skal agere i vores hverdag. Derfor har vi fire kerneværdier, som vi arbejder med udgangspunkt i. 

Sahvas fire kerneværdier: troværdighed, motivation, resultatorienterede og respektfuld


Medarbejdertrivsel

Hos Sahva har vi en inkluderende kultur, hvor udveksling af meninger og holdninger bliver værdsat. Vi er en ejerledet virksomhed med en flad organisationsstruktur, og der er ikke langt fra idé til handling.

Vi har fokus på medarbejdertrivsel, fordi vores arbejdsplads skal forblive attraktiv til gavn for både medarbejdere og Sahva. Vi er stolte af, at 83%* af Sahvas medarbejdere vil anbefale andre at søge job hos os. Vi arbejder aktivt med resultaterne af vores tilfredshedsundersøgelser og APV. Som medarbejder bliver du involveret, så du får indflydelse på vores fælles trivsel, og vores ledere har løbende dialog via 1:1 samtaler med alle ansatte. Lederne arbejder ud fra et veldefineret ledelsesgrundlag, som bygger på en troværdig, respektfuld, motiverende og resultatorienterende ledelsesadfærd, som sikrer, at vi udnytter dit potentiale.

* Sahvas medarbejdertilfredshedsundersøgelse 2018


Bliv vores nye kollega

Rekruttering er en gensidig proces. Det er vigtigt, at Sahva er den rette arbejdsgiver for dig, og ligeledes skal vi sikre, at du er den rette person til et job hos os. Nedenfor kan du se en generel beskrivelse af de forskellige trin i vores rekrutteringsforløb: 

 

Mød en klinisk konsulent

En af vores dygtige faggrupper er vores kliniske konsulenter, som er specialiserede i kompressionsbehandling og brystproteser. Få et indblik i deres hverdag i videoen herunder: